Obserwatorzy

piątek, 13 grudnia 2019

Czapki

Ostatnio powstały trzy czapeczki 
~~~~~~~~
Pierwsza z Limy Dropsa ,kolor 3145 .
Czapeczka zrobiona jest z dwóch moteczków na drutach ściągacz 3,75 
reszta 4,5
~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
~~~~~~~~
Druga czapeczka z włoczki "Czterdziestka"
druty chyba nr 3,5 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~
Trzecia czapka to włóczka ze starych zapasów ,ale w pięknym 
ciemno niebieskim kolorze z czarnym ,druty nr 6.
 ~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~
Wszystkie trzy prezentują się tak 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czapeczek nigdy nie za dużo.

Pozdrawiam serdecznie 
Ewa

14 komentarzy:

  1. Śliczne czapki i pięknie zrobione:)!
    Teraz sezon na dzierganie takich okryć głowy.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne! Właśnie mam w planach wydziergać czapkę dla siebie, już zdecydowałam się wcześniej na wzór, ale zobaczyłam Twoje i teraz mam dylemat. Czy mogę się zainspirować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne i pięknie wykonane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, szczegulnie ta pierwsza🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!!! Też pierwsza podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo prześliczne czapki stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka. A ja na drutach to tylko takie czapki muffinki i zawsze muszę poprawiać, bo za głębokie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. you have a nice blog, I follow you on gfc 245, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne czapki,przydadzą się na zimowe dni☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam zdolności, ja na razie jest na etapie szalika 😉 śliczne wszystkie czapki. Pozdrawiam i życzę wesołych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne czapki, widać że masz ogromny talent do tego! Ja niestety nie nadaję się do takich robótek ręcznych, więc kupuję gotowe produkty. Ale powiem ci, że np z czapek od Sterkowski jestem bardzo zadowolona pod względem jakości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne czapeczki. Najbardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)