Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

CHUSTA TECHNIKĄ ENTRELAC


Chciałam dziś  pokazać chustę w kwadraty .


Już od jakiegoś czasu bardzo chciałam zrobić taka chustę ,tym bardziej że ciągle 
oglądam je na Waszych blogach .
I motałam się czy zacząć robić od góry czy od dołu .
Jednak zdecydowałam się że zacznę od dołu  od jednego kwadracika .
Bo mając jeden motek wełny wydawało mi się, że będę miała większą kontrolę nad tym kiedy skończyć.
Tym bardziej że to pierwsza taka chusta ,jaką robiłam tą techniką,więc pojęcia nie miałam ile wełenki potrzeba na średniej wielkości chustę.



 Chusta ma wymiar durny brzeg 155cm,przez środek 62cm 
Włóczka-Angora Gold "ALIZE"kolor 4341
1motek -500m
Druty nr 4,00 Addi click lance-(moje mercedesy)


I jeszcze bardzo chciałam podziękować KRYSCE za jej tutki,które bardzo mi rozjaśniły w głowie 
tą metodę .Jeśli pozwolisz to wkleję bezpośredniego linka do każdej części Twojego kursu.
Wspaniały kursik Krysko :-)))


Wszystkich Serdecznie Pozdrawiam 
Ewa



PS:Musiałam uruchomić weryfikację komentarzy ,bo spam zalewało mi skrzynkę ,
ale myślę że to nie będzie żaden problem.
Może kiedyś uda się to zmienić .

31 komentarzy:

  1. Piękna chusta!!!
    Gratuluje wspaniałego wykonania!!!
    Również jest ona w sferach moich marzeń, niestety jeszcze będę musiała poczekać na jej realizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś fajna Ci wyszła i kolorki też bardzo ładne !
    czekam teraz na kwiatową
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miluś tego entrelaca to już z trzy tygodnie temu skończyłam tylko z blokowaniem jakoś mi nie po drodze było ,ale w końcu się udało :-)
      A Kwiatowa już blisko ...

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa chusta Ci wyszła. Wygląda to na bardzo trudną robotę - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Ślicznie rozłożyły się kolory. (Też korzystałam z tego tutka). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Entrelac nie taki trudny jak go malują, prawda ?
    Bardzo mi się podoba zestawienie kolorków w tej włóczce. Muszę ją sobie zapamiętać.
    Chusta wyszła piękna.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta rewelacyjna. No i kolorki fantastyczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :-) Wspaniałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszła i kolory ładnie się układają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyciłaś mnie Ewcia tą chustą. Cudowne kolory. Cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna chusta!!! Piękne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna chusta, kolor jest fantastyczne i wzór super, ale dla mnie to czarna magia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna chusta;- ciekawie się kolorki ułożyły.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie nieosiągalne, tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam a teraz dziergam aż miło :) mnie najlepiej było uczyć się pomału każdego elementu, jest wspaniały film jal robić cntrelac na youtube, polecam bardzo

      Usuń
  15. Witaj,
    Piękna. Wiesz, ja też od bardzo dawna noszę się z zamiarem wydziergania czegoś tą metodą. Ach, żeby doba była dłuższa...
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta:) Fajne ułożenie kolorów. Bardzo lubię ten wzór, bo wystarczy trochę kolorowej włóczki i już się dzieje ciekawa gra kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna! :)
    Za mną też chodzi enterlac, tylko jakoś nie mogę się przemóc. Może zimą spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta na prawdę piękna. Bardzo mi się też kolorki podobają. Zachęcasz do entrelaka> Dziękuję za podpowiedź i linki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna chusta, technika wykonania mi zupełnie obca, w Twoim wykonaniu wyszła bajeczna chusta ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiekna, niestety nadal staram sie zgłębić tajniki enterlacu z marnym efektem... a tutaj wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez muszę skorzystać z tego kuru i nawet mam juz włóczkę... tylko czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna chusta! Kolorki są śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa chusta i piękna kolorystycznie.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna chusta ładnie się kolorek poukładał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kolory, ciekawa tekstura, bardzo oryginalne i pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna ile motkow wychodzi na na?

    OdpowiedzUsuń
  27. Włóczka-Angora Gold "ALIZE"kolor 4341
    1motek -500m

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)