Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2019

Czapka z Limy firmy "Drops"

Taka oto czapeczka powstała z dwóch moteczków 
Limy-Drops kolor6273 .Taka spokojna fuksja.


 Zrobiłam ją wzorem opisanym na stronie garnstudio 
Robiłam na drutach nr3,5 ściągacz i nr4,5 reszta czapki.



W opisie jest włoczka Nepal, ale z Limy też wyszła fajnie.
Czapkę  zrobiłam dla córki,ciekawe czy się spodoba.



 Sobie też taką zrobię .
Nie wiem tylko czy jeszcze w tym roku ,ale zrobię na pewno.



Niech moc dziergania będzie z Wami

EWA

19 komentarzy:

  1. Wzór bardzo mi się podoba. Myślę, że córka będzie zadowolona, czapka jest śliczna. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna czapka i kolorek taki dziewczęcy, delikatny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czpeczka. Świetnie dobrany kolor i wzór. Bardzo lubię warkocze na czapkach . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór czapki bardzo fajny, do tego cudowny kolor - po prostu świetna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapka, na pewno corce się spodoba.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna czapka, fajny wzór a kolor przecudowny. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wzór a lima to jedna z moich ulubionych wełenek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracochłonny wzór, ładny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna czapeczka Ewo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No taką czapkę to bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajowa czapka. Kolor dodający energii- moja córcia byłaby zachwycona ;) Każda postać różu jest do kochania ;) Pięknie się oczka wyrównały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjmuję tą moc całą sobą :))
    Śliczna czapeczka. Bardzo ładny wzór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna czapa - bardzo fajny wzór! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapeczka jest śliczna. Bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna czapka, mnie się marzy na ten sezon jesienny fedora albo pilotka od Sterkowski Bardzo podoba mi się ich wzornictwo, ale nie wiem czy jestem na tyle odważna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to zawsze mam dwie lewe ręce do takiej roboty, potrafisz zrobić naprawdę niesamowite rzeczy. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)