Obserwatorzy

niedziela, 13 listopada 2016

Chusta "enterlac"

Enterlac

Witam trochę mnie nie było ,ale wracam z obiecaną chustą.
W końcu się zmobilizowałam i ją zblokowałam .


A wełenkę podarowałam mi Mila z http://robotkomaniaczka.blogspot.com/
Miluś jeszcze raz dziękuje .
Jeśli chodzi o wrażenia jakie odniosłam o tej włóczce ,to robiąc rzeczywiście 
drapiąca w odczuciu tak jak pisałaś u siebie.
Wydaje mi się że po zblokowaniu troszkę odpuściła na szorstkości ,ale nie wiem jak w 
noszeniu .
Jedno co muszę przyznać to przepiękne kolorki (farbowana ręcznie) i nie dziwię się że Cię urzekła ,Bo naprawdę pięknie wygląda ,jak tęcza.  


No cóż zbyt wiele to nie narobiłam bo jakoś wena mnie opuściła,
ale idzie zima ,a właściwie jest (u mnie pada śniegi )coś ciepłego by się przydało.
Córka chce czapkę,koleżanki wnuczka wyrosła z zimowego kompletu ,inna znajoma 
potrzebuje komin itd...


 Trzeba odkurzyć druty :-) 





Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za maile i troskę z waszej strony .
Bardzo to miłe .
Jestem i nic złego się nie dzieje.

♥ Buziaki ♥



22 komentarze:

  1. Przepiekna, cudowna kolorystyka, mi osobiscie szorstkosc nie przeszkadza, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta:) Dobrze że wszystko w porządku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna chusta Ewuś. Dobrze, że wróciłaś. Brakowało Ciebie w sieci. Ściskam najmocniej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta chusta:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny entrelak, kolory faktycznie ślicznie się układają:)
    Miło znów Cię "widzieć";)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochhhh!!!!!!!!!Jejciu jakie to piękne ! Jestem na prawdę zauroczona ! Szla jest ponadtaczoswy, chciałbym taki <3 Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że wróciłaś Ewo. Pięknie dobrane kolorki i chustę zrobiłaś perfekcyjnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super chusta -bardzo ładnie kolory się ułożyły ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja chusta ma piekne kolory. Podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta, bardzo ładny kolor włóczki.Perfekcyjnie wykonana. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Ewcia - fajnie , że jesteś !!! Chusta prześliczna , wszystkie Twoje prace są super !!! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Entrelak pierwsza klasa. Ciekawy zestaw kolorów; bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jak mi się marzy taki entrelac w szarościach... A tu ciagle nie ma czasu :) Twoja chusta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki entrelac to przedmiot mojego nieustannego podziwu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie,że znowu z nami jesteś. Cudowny udzierg. Ciekawa jestem co jeszcze przez ten czas powstało. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta:) Te kolory urzekają. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna chusta! Entrelak ostatnio króluje na blogach, chyba w ramach odstraszania zimy kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już parę lat marzy mi się chusta "entrelakowa" - może w przyszłym roku zmierzę się z tym wzorem:))
    Twoja jest piękna i w pięknych kolorach!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)