Obserwatorzy

czwartek, 24 marca 2016

Święta



♥♥♥♥♥
Na zbliżający się świąteczny czas
składam Wam najserdeczniejsze życzenia
spokojnej, radosnej
i rodzinnej Wielkanocy.
Wesołych Świąt ! 
♥♥♥

No cóż nie mam nic na swoja obronę ,
może tylko to że totalny brak czasu mnie dopadł.
Nie miałam co pokazać ,bo nic nowego nie powstało.
Tylko czapeczka dla małżonka ,
taka z resztek włóczki 
I na drutach mam chustę entrelac
Z wełenki od Emilii z Bloga
małymi kroczkami zbliżam się ku końcowi 

Mam nadzieję że niedługo się pochwalę co mi wyszło .
Włóczka pełna niespodzianek kolorystycznych ,lubię to w tych kwadracikach .


27 komentarzy:

  1. Dziękuję zażyczenia,pozdrawiam i życzę wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i również Wesołych Świąt!
    Chusta zapowiada się niezwykle kolorowa:))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego świątecznego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta czapka :) Idealnie wykonana :) Buziaczki i Weołych Świąt życzę, smacznego jajka i Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnego wiosennego nastroju oraz zdrowych i spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownych Świąt Ewuniu. Czapeczka znakomita, a kolory włoczki cudne:-). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka doskonała :-) Piękne kolory ma Twoja chusta.
    Dziękuję Kochana za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia i wzajemnie:) Chusta ślicznie się zapowiada:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo, spokojnych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, piękna czapka u Ciebie i ciekawe zajawki następnego udziergu. Czasu mało i mało, nie wiem, czy to nie Ziemia przyspiesza, bo wszyscy to mamy.Z przyjemnością przyjmuję Twoje życzenia i zostawiam od siebie wiele serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich , dużo zdrowia i nadziei. Miłego świętowania !!! Twoje prace są zawsze wzorcowe. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołego Alleluja !
    A z czasem to przed świętami krucho ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt.
    Pozdrawiam. Ola.
    P.S. Mam nadzieję, że pokażesz się wcześniej niż za 3 m-ce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka idealna dla mężczyzny:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt Wielkanocnych w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń

  18. Wesołych Świąt pełnych wiary, nadziei i miłości. Smacznego święconego jajka i mokrego poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne robótki :)
    Zdrowych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapeczka śliczna i chusta zapowiada się fajnie :)
    Pogodnych i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że pokażesz wkrótce ten Entrelac.
    B.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewus brakuje nam Ciebie. Czy wszystko u Ciebie w porzadku?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewus brakuje nam Ciebie. Czy wszystko u Ciebie w porzadku?

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)