Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2013

Czapka i Komin

Czapka z kominem 
kolor -Koralowa Czerwień


Wełna - Czterdziestka (100g-300m)
40%  wełna,60% akryl
jest ciepła i nie podgryza 
firmy - Arelan 
Bardzo lubię tą wełenkę nadaje się świetnie na komplety zimowe, sweterki i nie tylko .

  Wymiary
Komin-150cm na 45cm
Czapka- rozmiar uniwersalny
druty rozmiar 3 do ściągacza w czapce i rozmiar 4,5 reszta .

wyszło mi na ten komplet  3,5 motka około 350g

Trochę ta głowa mała ,jakaś taka nie wymiarowa.


 Kolor mocny zdecydowany a ,co trzeba sobie życie rozweselać .
Ściągacz i brzeg komina wykończony warkoczykami z 3 oczek .

Jeśli ktoś chciałby  koralowy komplecik to proszę o wiadomość na maila .  Wszystkich Serdecznie Pozdrawiam !!!


35 komentarzy:

  1. Piękny komplet w przepięknym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet. Bardzo wymyślny wzór czapki. Szkoda, że druty są mi nieprzyjazne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten komplet. Chyba nawet pokusiłabym się o podobny ale mam cieniowaną włóczkę i chyba czapka lepiej by wyglądała robiona w poprzek a nie od dołu czy góry. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ewo wymyśliłaś i wydziergałaś ten komplet, energetyczny, koralowy kolor, ciepły, fantazyjny komin i fajnie układająca się czapa. Całość wygląda bardzo efektownie i myślę, że każdej kobiecie będzie w nim do twarzy. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki ten komplecik! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Bardzo mi się podoba i mam coraz większą ochotę na podobną czapkę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny zestaw! Tak samo kolor,pomysł jak i wykonanie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw cudowny, kolor rewelacyjny o wykonaniu nie wspomnę. Po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo komplet jest przepiękny , bardzoooo mi sie podoba. Kolor cudowny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny komplet !!!Energetyzujący!!!! I taki duży!!!! Lubię takie!!! Im cieplej tym lepiej!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancki,w pięknym,cieplutkim kolorze ten komplecik. Taki promienny zestaw ożywi nawet najbardziej pochmurny, jesienny dzień.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, piękny, piękny. Doskonała robota, wykonanie prima. Kolor super. Wzory wspaniale włączone do całości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny komplet. Wzory układają się w idealną całość. Kolor idealny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny wzór na ten komplecik !

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Piękny komplet w cudnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor i tak starannie wydziergane :) Super

    OdpowiedzUsuń
  17. Muito obrigado pela visita no meu blog, gostei muito de conhecer o seu trabalho, você cria peças muito bonitas!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam komplet - świetny i pięknym kolorze:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplet aż ja zaczęłam się zastanawiać jak w takiej czapce bym wyglądała. Nie noszę czapek bo wydaje mi się, że źle wyglądam ale pora chyba zacząć. Lat nie ubywa a o zdrowie trzeba by zadbać:)
    pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplet świetny, kolor taki energetyczny. Pięknie wykończyłaś brzegi warkoczykami. Całość wygląda na miękką, miłą i cieplutką. A mnie Czterdziestka zjada i to bardzo:( więc tylko mogę na nią patrzeć i podziwiać. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny komplet! Bardzo pomysłowy wzorek na kominie i czapce :) Wykonałaś go perfekcyjnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapitany komplet a ten kolor jak dla mnie stworzony:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę, kolejne cudo :) Fantastycznie dobrałaś wzorki. Jeszcze nie robiłam z Czterdziestki, muszę ją wypróbować.
    Komplecik przepiękny, zarówno wzór, wykonanie, jak i i kolor. Zapewne jest cieplutki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny komplet! Ja bym taki komin robiła do wiosny... I do tego - śliczny kolor!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubię czterdziestkę, a komplec ślicznie ci wyszedł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Seus trabalhos são lindos! Muito Obrigada pela visita no meu blog. Um lindo final de semana para você. Beijos

    OdpowiedzUsuń
  27. Seus trabalhos me inspiram.
    Parabéns.
    Beijos e uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za odwiedziny:) Komplet bardzo efektowny, szczególnie zaciekawił mnie fason czapki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za miłą wizytę oraz to że zostajesz na dłużej :-) Piękny komplet. Jak skończę sweter to też sobie muszę udziergać coś na głowę. Pięknie inspirujesz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny komplecik i kolor i wykonanie, super pomysł :). Zapraszam równiez na moją stronkę :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie robiłam na drutach, ale kiedy zobaczyłam ten komplet znów zacznę. Bardzo ładny, super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)