Obserwatorzy

czwartek, 1 listopada 2018

Reglan robiony od góry.

Ostatnio zrobiłam bluzeczkę reglanem od góry.


Włoczka to "Sonatka"Arelan" w składzie 70%bawełna i 30%wiskoza.
link do sklepu  
Robiłam na drutach nr.3,0
 Włóczka fajna choć na początku trochę mi haczyła ta wpleciona wiskoza.
Ale jak robótki przybywało ,to było coraz lepiej.
 

Przód jest trochę krótszy niż tył . 

I jak widać dorobiłam ozdobny szew boczny.
Przyszyłam takie małe ozdoby ,żeby jeszcze bardziej podkreślić 
że to ręczna robota 😊


A najgorsze,że bluzka jest w obecnej chwili na mnie za duża.
Będzie trzeba pruć i przerabiać. 
~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam
EWA

17 komentarzy:

  1. Piękna bluzeczka ! ProstY fason , ale ma w sobie coś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta w formie bluzka sprawdzi się w wielu stylizacjach. Szkoda tylko,że okazała się za duża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka. Kocham Sonatkę. Szkoda, że już jej nie produkują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem "Arelan" produkuje Sonatkę,
      Link do sklepu producenta w poście.
      A ty kochanie myślisz o Sonacie firmy"Anilux" tej włoczki rzeczywiście nie produkują.

      Usuń
  4. Lubię takie zwyklaki, do wszystkiego pasują:) Podoba mi się dekolt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste najlepiej sie sprawdzają w codziennym noszeniu

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor i wygodny fason bluzki. Faktycznie wyszła duża, szkoda pruć tyle pracy.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko jest mnie teraz 18 kg mniej i dlatego jest za duża.Oczywiście zrobiłam leżała i okazało się że jest duża,miałam popruć ,ale uznałam że zrobię zdjęcia i pokażę.

      Usuń
  7. Bardzo ładna praca. Podziwiam talent. Nie potrafę robić na drutach, mimo że kiedyś się uczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo to wielkie brawa za wytrwałość i trzymaj te 18 mniej :) Bluzka jest przepiękna szkoda było by pruć może ktoś się skusi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzeczka :) lubię takie raglany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny udzierg. Szkoda, że za duży. Chociaż teraz oversize jest modny. Zawsze można przewiązać sweterek w pasie paskiem.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, prosty reglanik :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest taki sliczny, na pewno nic sie da zrobić? Może paseczek, może.. cos innego. Żal, żeby leżał. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty i jednocześnie fantastyczny sweterek. Na pewno też wygodny. :) Moja mama ma dziwne upodobania, mi zawsze robi za duże swetry, a bratu zdecydowanie za małe. hehe :D

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)