Obserwatorzy

środa, 25 listopada 2015

Duża bombka szydełkowa


Zrobiłam  bombkę a może bombę,ma aż 54cm w obwodzie 
i jakieś 20 cm średnicy .

Tu dla porównania bombeczki poprzednio robione ,a ten olbrzym .
 Robiłam z kordonka co ma 565m w 100gramach szydełko tulip nr 1,1 
Bardzo spodobała mi się koronka brugijska ,między innymi widziana u Irenki
Bardzo dziękuję Irenko za pomoc w okiełznaniu tematu .
Pierwszy raz wykorzystałam te elementy w szydełkowaniu .


~~~~~~~~~~~~~~
~~~~
Ślicznie dziękuje za tak liczne odwiedziny to ogromna radość dla mnie .
Wszystkich mocno ściskam 
Ewa :-)

38 komentarzy:

  1. Przepiękna !!! Zresztą wszystkie są śliczne, prawdziwe arcydzieła :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są zachęcające, oczu nie moge od nich oderwać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki są śliczne. Bardzo lubię takie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba jest wystrzałowa , gratuluję zastosowania elementów koronki brugijskiej. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta bombeczka ,wzorek bardzo ładna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta bombeczka ,wzorek bardzo ładna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ! Piękne bombki ! Załuje że tak nie potrafię...a przynajmniej boję się spróbować hihihi. Tobie wychodzą pombki idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna bombka Ewuniu. Ja za sprawą Szymusiowej Mamy muszę się zmierzyć z szydełkiem, które jest dla mnie czymś zupełnie nowym. Och, ile bym oddała za Twoje umiejetnosci:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombowa bombka! Wspaniale wygląda i ma piękny wzorek. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, przyznam szczerze, iż dawno nie widziałam tak fantastycznej bombki. Wzór - cudowny! Wykonanie perfekcyjne! Jestem pod wrażeniem Twojej perfekcyjności! I chociaż umiem dziergać na szydełku, to chyba raczej nie porwałabym się "z motyką na słońce"... nawet nie wiedziałabym jak zabrać się do wydziergania takiego CUDU...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pełna gotowość na święta, super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bombeczki Ewuś!!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, jaka piekna ! Jestem pod wrażeniem.
    Koronka brugijska od zawsze mi się podobała, ale z takim jej wykorzystaniem spotykam się po raz pierwszy.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  14. Duża i piękna. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka bombka, w dodatku z brugijskim wzorkiem przyćmi wszystkie pozostałe, piękna jest, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z podziwem przyglądam się cudownym bombkom. Świetna, urocza, taka biała, jak białe bym chciała by były święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne bombeczki :) olbrzym ma przepiękny wzorek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! Pięknie będą się prezentować na choince! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykła! Szalenie urokliwa jest koronka brugijska.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu, zachwycające Twoje ozdoby swiąteczne. Ręcznie zrobione śliczności mają ciepło i moc w sobie! Ciekawe jak się zaprezentują na choince. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna, świąteczna bomba.
    Ja bombek na szydełku nie robię, ale w zeszłym roku wygrałam taką szydełkowa bombkę w candy i teraz na pewno u mnie zawiśnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne bombki...a ta olbrzymia -mistrzostwo świata i tak ślicznie równiutko usztywnione, podziwiam:)
    Pozdrawiam
    Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała bombeczka.Podziwiam.Próbowałam zrobić serwetkę tą metodą ,ale niestety poległam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne bombeczki :) A obrzym to cudeńko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. Zachwyciłam się, jest przepiękna. Sama właśnie dziergam bombki ale ta metoda odpada, zbyt skomplikowana, nie na moje umiejętności.Ale niezmiernie dekoracyjna.
    Będzie robić wrażenie na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne i zachwycające bombki ,a jak piękni potem prezentują się na choince !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bombka/ki są przecudne. Zazdroszczę umiejętności w tworzeniu takich arcydzieł.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezła bombka do powieszenia w oknie:) A myślałaś o zrobieniu szydełkowej gwiazdy 3d na czubek choinki? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bombka niesamowita w przepięknym wzorku łał a na pierwszy rzut oka nie sprawia wrażenia tak wielkiej :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudo! Przepiękna bombka :-) Wspaniały wzór i imponująca wielkość - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super bomba wyszła i jaka piękna!!!
    Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)