Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

Wyniki

Losowanie się odbyło.
I ogłaszam że szczęście uśmiechnęło się ,
do osoby ,która ukrywa się 
pod numerem 

a jest to 
Elu serdecznie gratuluję 
proszę o przesłanie adresu na pocztę .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tu jeszcze czapeczka z tego przepisu  w pięknej butelkowej zieleni 
z włóczki czterdziestki oczywiście .
Tym razem z pomponem.
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~

Bardzo dziękuję za tak liczny udział w zabawie .
Jestem chora więc wybaczcie to opóźnienie w losowaniu .

♥Serdecznie Wszystkich Pozdrawiam♥

Ewa

24 komentarze:

  1. Ja? Naprawdę? Nie wierzę. Wow -jak bardzo się cieszę:-) Ale ze mnie szczęściara. Bardzo, bardzo dziękuję za udział w zabawie. Sciskam mocno:-)
    Z wrażenia nie napisałam, że czapka bardzo, bardzo ładna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś- zachłysnęłam się tak bardzo tą wygraną, że zapomniałam dołączyć życzenia bardzo szybkiego powrotu do zdrowia:-)

      Usuń
  2. Gratuluję Eli. Szczęściara :)
    Tobie życzę zdrówka.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni. A dla Ciebie szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Elu!! Należało się! :) A czapka cudowna. Ładny kolorek :)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)
    Życzę zdrówka i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z serca gratuluję Ci Elu! Mam nadzieję, iż niebawem pochwalisz się co wygrałaś :)
    A Tobie Ewuś życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Mam nadzieję, że to nic poważnego? Mnie zaczyna "brać" przeziębienie... ale na razie jakoś się trzymam...
    Czapeczka, jak zresztą wszystko u Ciebie, perfekcyjnie wykonana. Śliczny wzór i kolor :)
    Kochana, wracaj szybko do zdrowia!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście dziękuję za emocjonującą zabawę :)

      Usuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni:) Dziękuję za zabawę:) Czapa bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięstwa i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, czapka urocza. Kolor boski. Bardzo się cieszę z wygranej Eli, na prawdę poszlo w dobre ręce. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna czapeczka w pięknym kolorku :))) Ewo dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Za zabawę pieknie dziekuję:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :-). Czapeczka słodka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  15. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  16. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)