Obserwatorzy

piątek, 2 maja 2014

WYGRAŁAM

 Spotkało mnie szczęście

 Wygrałam rozdawajkę u Ażurek drutuje  
 taki oto piękny ,wspaniały ,cudowny w oszałamiających kolorkach 
Komplecik koralikowy 
zrobiony własnoręcznie przez Oleńkę 
Dzięki Kochana
  ~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~
Jak tylko zobaczyłam wyniki i widniejący u Oli napis
Ewa-Handmade-Art 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 (zdjęcie udostępnione za zgodą Oli)
to taki wielki Rogal pojawił się na mojej twarzy że mało uszu mi nie urwało :-)
I jestem bardzo szczęśliwa ,nawet nie wiecie jak bardzo .
Gdyby szczęście miało skrzydła na pewno bym fruwała .
Już widzę oczami wyobraźni jak się w niego stroję .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszystkich Serdecznie Pozdrawiam 
Ewa-Handmade-Art 

17 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplecik. gratuluję serdecznie i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  3. Gratulacje
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję , piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bardzo ładny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję cudnej wygranej. Komplecik śliczny. Fajnie , że szczęście uśmiechnęło się do Ciebie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Komplet jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful jewelry,congratulations!!!
    Happy weekend,hugs.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ślicznej wygranej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje komplecik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie! ale się wyszykujemy w ten wiosenny czas! Aż się słoneczniej zrobiło od tego kompleciuku bo za oknem to brrrr. Pozdrawiam druciarsko

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej. Komplecik pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik. Gratuluję
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) Śliczny komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet :) Gratulacje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

jestem strasznie szczęśliwa że mnie odwiedzacie
i zostawiacie wpisy
Serdeczne Dzięki ;-)